Hemma

Jag har glömt att skriva på några dagar, men nu kom jag ihåg!
Jag har varit i Värmland sedan i söndags, men nu har jag kommit hem igen. Ska snart  krypa i säng med min karl Trollius. Vi var ute och gick en långpromenad förut på typ 75 min med Mickis och Josse. Dock finns det endel saker vi måste jobba på under veckan. Trolle drar alldelles för mkt och kan slänga sig efter bilar, men det blir bättre och bättre med det också, så det ska vi väl klara av?
Här på gården har han fått vara lös, det är också skönt. Lös är han så lydig så :)

Jag tjusade en massa bebis igår. Var och hälsade på Johanna och Joline och sedan när jag kom hem var Jessika där med Liam. Dom är då inga bra preventivmedel dom där små sötnosarna! Men jag ska då ha körkort, hus och ett bra jobb inna jag skaffar ungar (en karl också naturligtvis) så det får vänta några år, tyvärr. Sålänge får jag nöja mig med att gosa med andras bebisar och vara glad för att ungar verkar älska mig, haha!

Jaja, uppdaterar väl med ett längre inlägg imorrn kanske.

Hejja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback