I skolan...

Nu sitter jag i skolan idag igen. Har Rättskunskap nu vid 10, sedan lunch och efter det svenska och historia.
När jag kommer hem ska jag städa kaninburen och försöka hitta någon som kan hjälpa mig flytta den. Undrar om grannen är hemma i eftermiddag. Hon är ju brandman/kvinna så hon lär ju vara stark iallafal, höhö :P
Ska nog väga Sally idag också tror jag. Nu är den ju en vecka sedan den lyckade parningen, så om jag håller koll på vikten är de lättare att veta om hon är dräktig eller ej.
Igår var jag duktig och kom i säng vid 22, men ändå försov jag mig imorse. Tur dock att jag inte hade någon schemalagd lektion, kom hit typ en kvart försent imorse..

Kommentarer
tula säger:

Haha nu har jag äntligen skrivit lite i min blogg :P

2008-10-08 | 11:01:50
Bloggadress: http://tulaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback