Weekend

Jobbade i fredags och lördags, sedan blev det dido på lör kväll med Moa.
Jag sov långt borta i helvetet hemma hos Sandra, men som tur var har hon typ världens snällaste mor som skjutsade hem mig morgonen efter, haha :D

Idag har jag vart i skolan. Ringde till världens snällaste micke imorse och frågade om han ville hämta mig, då jag aldrig i livet skulle ha kommit i tid till skolan. Och så klart gjorde han det :D

Nu längtar jag till helgen. Åker till bästa SÖRBY på söndag, och sedan åker jag hem på mån kväll/tis, och tar med mig underbara Trollebus hit!  så det blir massvis med långpromenader nästa vecka. Hoppas bara han inte får så många "astmaattacker", hatar dom...
Vi ska ha en trevlig vecka =)


Jag har kommit på att jag är en alldeles för ärlig människa. Ska börja bli en sådan där tystlåten typ som aldrig berättar något om mig själv, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback