Celibat?

Ja, det är fan så man börjar fundera på det. Jävla män hit å dit. Jag börjar tro att jag är skadad i huvet. Kanske det är för att jag har en sån jävla okänslig och idiot till far? (Jag och min far drar inte jämt för er som inte vet det, en av de största anledningarna till att jag flyttade till Dalarna från början) Eller för att min mor tvingar sig kvar i det förhållandet fastän jag iallafall tycker det är uppenbart att hon inte mår bra av det? Det kanske var samma sak jag gjorde med min förra pojkvän?
Ja, jag vettefan vad jag ska tro. Dags att bli en riktig djurnörd igen kanske. Bara sitta hemma och ägna sig åt djuren. Städa kaninburar på eftermiddagarna och åka på kaninutställningar istället för att festa om helgerna. Som sagt, det e fan så att man börjar fundera på det iallafall.
Nej usch. Som sagt, jag har fanimej tro att jag är skadad i huvudet. Ett löfte jag haft till mig själv hela livet är att om jag skulle vara ihop med någon som var otrogen mot mig så skulle det vara slut direkt, ett ganska självklart val egentligen. Sen är jag så dum och bryter de löftet mot mig själv ändå. Vad fan är det för psyke jag har?
Nej, nästan så man funderar på att pierca fittan istället för tuttan på torsdag. Då skulle ju den ha semester i några veckor iallafall, haha!
Nej usch, som sagt, Jag blir trött på allt. Orka anstränga sig överhuvudtaget med något längre?


Nej, till något roligare. Jag beställde framkallning av foton en dag i förra veckan, och idag kom dom första! Det var bara småkorten, jag har beställt förstorningar som borde komma vilken dag som helst också.
Var med brorsan til Örebro igår när han köpte sig en ny bil, och då passade jag på att gå in på IKEA och köpa lite ramatr. Dock kom jag inte ihåg vilka storlekar jag hade beställt på förstorningarna, så vi får se vad som passar, haha!
Jaja, några ramar lär ju gå att använda, jag tror jag köpte sex eller åtta stycken.

Nej, nu är de sovdags. Jag har ju den där jävla skolan att bli klar med också.

Kram från sur- Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback