Att man kan bli så glad av en människa



Skulle gå och lägga mig men såg att in bästaste bästis genom tiderna loggade in, Annelie! Vi träffas och hörs inte så mycket nuförtiden så när vi väl gör det är det guld värt :) Gladaste stunden på veckan blev det nu!

Men fick lite tråkiga nyheter samtidigt. Min katt Wilma som bott hos Annelies syster Sofie har sprungit bort, och varit borta i nästan 2 veckor. Ingen har sett en skymt av henne,känns jävligt tråkigt! Hon är ju både id-märkt och har halsband, om någon hittar henne borde dom ju ringa mig kan man tycka (jag som står som ägare)  men det har ju ingen gjort, så det känns inte så skoj... Hon är ju försäkrad också, men jag vill ju hellre ha henne än pengarna.. Hoppas hoppas hon kommer tillbaka. Min lilla älskling! Jag som var så glad för nu fick hon bo själv, så som hon trivs bäst. Sedan är hon en kattjävel och smiter ut.

Hoppas hoppasdom hittar henne, eller att hon hittar hem!

Kommentarer
Josefin säger:

Hej!



Här kommer ett svar på dina kommentarer. Nej, den gråa kissen är inte blå utan sködpaddsfärgad.



Självklart avmaskar, vaccinerar vi kattungarna och låter dem träffa veterinären. Det är en självklarhet, något du borde ta för givet snarare än att ta för givet det motsatta. Bara för att jag skriver om katter i vardagsspråk och inte "uppfödarspråk" - som alla inte förstår - behöver det inte betyda att jag inte vet vad jag sysslar med.



Tack för mig.

2009-04-20 | 23:14:14
Bloggadress: http://josfin.blogg.se/
Josefin säger:

Okej, jag förstår :) Förlåt om jag lät tjurig också, var sjukt stressad igår och då reagerar man lätt över småsaker.. :)

2009-04-21 | 08:43:37
Bloggadress: http://josfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback