Lista

1. Hur bor du?
I en etta

 2. Vad är din favoritefterrätt?
Paj e ju gött. Med en massa vaniljsås!

 3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?
Osynlig och kunna gå genom väggar skulle va kul.

 4. Hemmafest eller utgång?
Ute.

 5. Brukar du lyssna på ljudböcker?
Nej

 6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?
Nej, jag brukar inte skämmas

 7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?
Jag ska nog köpa mig en MK när lönen kommer, skitkul, haha!

 8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?
Första egna var en kanin

 9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet?
Specialutformat program, haha

 10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?
Vet inte.

 11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?
Drömmer om framtiden

 12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?
Samantha, haha

 13. Har du gått på en blind-date nångång?
Datar inte

 14. Har du eller har du haft ett smeknamn?
Moen?

 15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?
Ingen alls

 16. Pratar du i sömnen?
När jag är full tydligen, haha

17. Vad hade du helst velat få i present?
Pengar, pengar, pengar.

 18. Är du ärlig när du bloggar?
Ja

 19. Har du vunnit pengar någongång?
En hundring som mest

 20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?
Många, men man får väl skaffa en i taget och se hur det går, haha

Bild på mig och fettot. Kolla dubbelhakan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback