Sliten

Gick upp 5.30 imorse, var på jobbet strax innan 6. Men det gick bra! Första gången jag öppnade själv, tror int ejag missade något, fick igång allt osv också, så det gick  nog bra :D
Men nu är jag trött. Blir nog en tidig kväll idag med.
Men jag ska göra köttfärssås med gula kantareller som middag idag, fick med massa gott från mamma nu när jag var hemma!
Jag vill dock ha större frys, ska ta hit en liten frys från Värmland tror jag, om jag inte snor den som står i farmors/mitt hus, hmm..


Kommentarer
Snyggastblogg säger:

Hej! Din blogg finns nu med på sidan!

Tips: För att få mer röster kan du lägga upp en länk på din blogg och be dina läsare att rösta :)

2009-04-07 | 14:28:38
Bloggadress: http://snyggastblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback