Today...

Idag har jag inte gjort mycket alls. Hade tänkt städa, men det blev inte så mycket av det, inte mycket alls faktiskt.
Vaknade, satte på dator och tv, upptäckte att ena piercingkulan luktade ruttet as typ, så det blev en grovrengöring av piercingarna och smyckerna då, haha.
Tvättade smycerna först o vanlig tvål, sen piercingtvålen, sen smörjde jag in både "hålen" och smyckerna med den där piercingsalvan, nu ska de fanimej läka en gång för alla! Tvättade själva piercingarna också såklart.

Jag har tyckt synd om mig idag. Gjorde älgfärsbiffar igår, och medans jag gjorde såsen så slängde jag in biffarna i ugnen, dels för att de skulle hålla sig varma och dels så att de skulle bli färdigstekta ifall de inte var klara i mitten.
Brände mig på ugnen så såklart, som vanligt.
Tror fanimej att jag bränt mig på ugnen varje gång jag använt den jäveln!
Detta var dock en av de värre. Bilden var tagen igår, nu har de ramlat av mer skinn och ser mer ut som ett sår, och varar inte lika mycket. Det rann fanimej var hela kvällen igår. Uschja!

Imorrn ska jag fanimej få till en storstädning.Måste försöka boka tvätttid någon dag också, hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback