Idag så har jag..

Usch usch, idag är det en trött Lina som skriver. Somnade inte förrän efter halv tolv igår, sedan gick jag upp halv sex i morse, och var på jobbet strax efter sex och öppnade. Låste upp dörrarn några minuter innan halv sju, då det stod folk utanför och väntade. Jag var ändå klar och trodde väl de blev förbannade när de såg att jag var inne och grejade men inte släppte in dom.
Men dom blev skitglada när jag låste upp 3 min innan utsatt tid, tyckte jag var jättesnäll. Haha, lite oväntad reaktion. Trodde jag skulle tampas med morgontrötta, sura och missnöjda kunder men in kom dom och trallade som lärkor, haha. Sedan var jag kvar en halvtimme efter att jag slutat för jag hjälpte Elin att räkna kassa och göra passrapport, men det var bara kul så de gjorde jag gärna :)


Nu sitter jag och väntar på att min svamppaj ska bli klar i ugen, kikar på Greys undertiden. Härligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback