Dagen

Ja, idag har jag jobbat, sen ko jag hem och började elda som fan, för det var bara elva plus här inne.... Satte igång golvvärmen och allt möjligt för att få värme, sedan började jag koka vatten på både spisen och i vattenkokarn för jag tänkte diska, klart som fan att de inte gick! Helt plötsligt blev de mörkt..
Så då gick jag upp till proppskåpet, men de fanns inga proppar av rätt ampere så då fick jag dra till OK och köpa nya.. Sen bytte jag några proppar, men de funkade bara i köket, vardagsrummet och mitt rum var fortfarande dörr.  Ringde till mamma och frågade hur man såg att proppar gått, för jag orkade inte byta alla arton :P
Men då sa hon att det borde finnas ett huvudproppskåp nånstans, så det hittade jag på utsidan av huset! så till slut fick jag ström igen :) Tur de, för mitt bredband måste ha ström och det sitter inne i mitt rum, höhö. Och TV måste man ju ha!
Sedan hämtade jag in mer ved och höll på att bryta ryggen för jag tog mer än vad jag klarar av somvanligt, men är man envis så är man :P Slapp dock värktabletter på jobbet idag med, var bara sista timmen typ som jag började känna av ryggen, men då var de ju nästan över och jag skulle sätta mig och göra passrapport, så då tyckte jag de kunde kvitta :)
Sen var jag hem till Camilla  på kaffe en stund, de var trevligt, får se om vi ska träffas i helgen så hennes ungar får leka med Winnie, för hon verkade vara populär hos dom! Riwer frågade om han fick köpa henne tillochmed, haha.

Nej, nu är de sängen som gäller, ska öppna på jobbet imorrn med, ska väl försöka ta mig upp strax efter fem, idag kom jag inte upp förrän halv sex för det var så jäävla kallt och jag ville inte gå bort från täcket...
¨
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback