Jobbdag

Idag gick jag inte upp fem, blev snarare tjugo över.. Så det blev väl lite halvstressigt med att gå ut med hunden, klä på mig å sminka mig, men jag hann till jobbet strax efter sex iallafall!

Stannade kvar på jobbet lite längre än jag skulle, för jag höll på med några filmreturer som jag ville få klart, så jag slapp lämpa det på någon annan och så jag slapp göra det imorrn. Sen gick jag till apoteket och köpte lite ansiktsrengöring och ansiktskräm! Och lite bomullstops också..

Sedan har jag och Winnie inte gjort så mycket alls i eftermiddag. Sparkat lite boll, gått en liten promenad..
Sedan var Anna hit och gjorde en intervju med mig om allt möjligt typ, mest religion och politik som jag inte kan ett skit om/bryr mig inte om, Tog bara en och en halv timme! Men jag fick en gratis biobiljett iallafall :)

Nu händer det väl inte så mycket mer innan det är dags för sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback