Piercad

Kollade posten förut när jag och Winnie kom tillbaka från kvällspromenaden, för jag hade glömt det förut idag. Och min tång och kanyler hade kommit! Och jag kunde såklart inte hålla fingrarna i styr.. Tänkte göra en till intim först, men jag har ingen passande ring, så jag letade efter min "hästsko" som jag har, men den verkar vara borta från jordens yta.. Tyckte jag letade på alla tänkbara ställen, men icke! Så då bestämde jag mig för att försöka mig på naveln istället, för bröstvårtorna eller tungan vågar jag mig inte på själv..
Och fyfan, det var det värsta jag gjort i hela mitt liv tror jag! Fyfan, gjorde så innihelvete ont.. Och jag hade behövt en till tång tror jag, lite svårt att klämma genom nålen med bara fingrarna.. Men tången gjorde mest ont såklart, orkade inte ens klämma ihop den helt. Och då när jag kämpade för att trycka igenom nålen så gled tången åt sidan så klart efter som jag inte klämt fast den i låsläget, så det blev snett såklart.. Menmen, det blev inte så jävla snett, så det får väl duga sålänge!

Bara att inse, jag är för klen för att pierca mig själv!

Jaja, före och efterbild iallafall

 

Tog lite bilder på Oskar och Barbie förut vid matdags också, de hade fått knäckebröd att kalasa på :)

Oskar, tysk import, 97p (97p är väldigt ovanligt i Sverige, 1-2kaniner får det i Sverige ungefär. Men tyskarna har en annan poängskala än norden och bryr sig inte riktigt om samma saker, så man brukar räkna tyskarna som 2p lägre, alltså kan man räkna Oskar som en 95:a)

Så fin och maffig!

 


Och så Barbie (inte jag som valt namnet ;) ) som är lite putt och morrar om man klappar henne när hon äter, hehe. Hon ville dock inte vara med på bild lika mycket.







Det snöar ute också! Mycket bättre än regn! Detta verkar lägga sig liiite iallafall, hoppas det stannar :) Så trött på slask! Det är ju trots allt december nu : )




Och så min "fina" trapp. Gillar kransen som jag hittade för en femtilapp på Jula! Ser något mer hemtrevligt ut :)





Nej, nu blir det sängen, detta var lite som jag pysslar med idag iallafall :) Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback