Sängdags!

Nu ska jag hoppa i säng, klockan ringer 4.45 imorrn, sen ska jag väl försöka ta mig upp strax efter det.

Naveln känns bra idag, är knappt svullen något alls. Skönt! hoppas dock smyckerna jag beställt kommer snart, fick ju ta smycket från min andra piercing till naveln, efter att jag steriliserat det och så såklart! Sedan satte jag en rak barbell i kappan, och det är inte så jävla skönt kan jag lova!


Bjuder på lite bilder från idag iallafall

Jag och Winnie hade med oss Bollen ut på gamla järnvägen. Klockan var runt tre och det hade börjat skymma och månen var framme...


Man ser knappt Winnie, men hon sitter därframme. Tänkte bara visa vad duktig hon är på att stanna!



Hittade Winnies boll också... Inte okej!



Sedan gjorde jag mat, tomatsoppa med bacon, räkor, oliver och vitlök. Massa mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback