Fääärdigt!

Nu är det färdigstädat. Eller, vid kvart i fem var vi klara, men vi kunde ju inte bära alla grejer (massa tvätt, dammsugare, skurhink, taklampa, trappstege) så vi fick vänta på skjuts. Var lite spänning, vi visste inte om det skulle bli min farbror eller Micke som hämtade oss, då båda var "på väg" lite halvt. Men sedan var Micke på väg, och min farbror också, så Kåre hämtade trappstegen så tog vi resten med Micke.
Skönt å ha det klart iallafall! Tusen tack Tula, det blir mat på Selins efter den 25:e ;)


Var in på skoaffärn när vi gick hem för å äta lunch. Hittade ett par snygga stövlar för 195 (rea) så jag frågade om de kunde lägga undan dem i en vecka, och det gick  bara bra. Så om en vecka har jag ett par nya stövlar!

Fick sms-avi om att mina skor har kommit till OK också. Gah, kliar i fingrarna, vill hämta ut dom NU! Men, dum som jag var tog jag på postförskott, och har inga pengar typ.
Men om en vecka så möts vi mina älsklingar, om en vecka...



Ska lägga in lite bilder på lägenheten sedan hade jag tänkt.

Kommentarer
Tula säger:

Ja det va så lite så, drygt dock är helt slut i kroppen.. Gött dock att vara klar.. Ja det ser jag framemot :D ville du kanske följa med till borlänge nästa fredag kanske? :D

2009-02-18 | 20:55:47
Bloggadress: http://flisan.wordpress.com
Tula säger:

Ja det va så lite så :D ja maten ser jag fram emot ;P kanske du ville följa med till borlänge nästa fredag också? :D

2009-02-18 | 20:57:11
Bloggadress: http://flisan.wordpress.com
JinxLinda säger:

väntar på bilder

2009-02-18 | 22:03:44
Bloggadress: http://JinxLinda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback