Flyttdags!

Tjoho, idag ska jag hämta nycklarna till nya lägenheten :D
Iof blir det en halv månads extra hyra, men jag får bra lön nu den 25e så det går nog ändå :)
Får hoppas att hon som ska ha min lägenhet vill ta den nästa helg, så får jag ju lite pengar av henne. Spännande, måste börja packa!
Dock panik. Den där jävla SÄNGRAMEN! Jaja, mamma och ola kommer någon dag under evckan och hjälper mig flytta så Ola som skruvade ihop den är väl bäst lämpad för att skruva isär den, och skruva ihop den sen igen. Hoppas dock den får plats i mitt lilla rum, höhö. Jag som vill ha plats med sängbord, kommer nog icke gå har jag insett.  Får köpa någon jävla ful hylla istället.
Eller dennahuvudgavel, men den tar väl massvis med plats den med. 177cm. Undrar hur brett mitt rum är? Tror det är några jävla garderober där också som man väl lämpligvis ska kunna öppna. Hmm.. Får undersöka idag! Är trött på att ha en stol som sängbord iallafall. 
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40109418

 Usch, kom å tänka på taklampan i vardagsrummet också. Den var skitdryg att få upp, kommer säkert inte lyckas få ner den. Och kaninburen ska vi lyckas få upp på en kärra till värmeland också.
Usch, varför har man så mycket krångliga grejer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback