Ny piercing och ny hårfärg.

Japp, hemkommen från Borlänge! Det blev en dyrare dag än vad jag räknat med, men jag får väl överleva! Fick med mig en hel del för pengarna iallafall. Lägger in lite bilder och sånt imorrn.
Piercingen gjorde ont som fan! Mycket värre än jag trott. Menmen, smällar man får ta.   Trodde dock jag skulle svimma en stund där, haha.

Köpte hårfärg också. Blondering, permanent brun färg och slingmedel.
Så nu har jag typ gult hår i hårbotten där jag hade utväxt. Snyggt! Resten av håret är mörkbrunt typ, blekte på bra där! Så tror jag ska ta hårfärgen på bara utväxten imorrn, och den på  topparna när det är en 10 min kvar bara.

Jaja. Ska pressa in bilder i datorn nu, få se om jag orkar lägga upp någon


Kommentarer
Jessica Anshagen säger:

Hej! Just nu kan man vinna underbara smycken från Pandia på min sida! (värde 600 kr!)



Kolla gärna in:

http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html



Ha en jättebra dag!

2009-02-26 | 08:17:50
Bloggadress: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback