Pack- och tvättdag

Idag ska jag försöka packa och tvätta så mkt som möjligt. Imorrn ska jag jobba på eftermiddagen, så då hinner jag inte så mkt, sedan så är det måndag, och då ska de va klart.

Körrfärssåsen igår blev god, dock har jag för små grytor (1,5l) så spaghetti till fyra pers blev lite trångt, det blev spaghettiklumpar lite här å där, men det gick å äta det med!
Ja just ja, vi var fyra för Linn kom på visit precis när jag slängde i pastan i vattnet. Men det blev tillochmed köttfärssås över, som jag var duktig och frös in! Så jag gjorde mat för 5 pers idag. Märks att jag inte borde bo ensam, blir alltid massvis!
Sedan åkte jag till lägenheten för andra gången idag, Första gången var med Tula å Micke, men nu var ju Linn tvungen att ta sig en kik också!


Vet inte vad jag ska skriva mer. Kommer väl på nåt senare. Tänkte slänga in en bild på min snygga "dagens outfit", haha. Måste ju hänga med i bloggjungeln...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback