Rökfri

Ja just ja, har glömt skriva att mitt nyårslöfte började gälla i lördags natt. Jag fick bara röka i januari, sedan får jag inte ens ta en festcigg innan jag får körkort.
Så kvart i tolv gick jag ut på verandan där på dido och rökte upp dom två cigg jag hade kvar. Det funkar hyfsat, men det blir fan svårare och svårare att sluta varje gång. Jag har varit såå röksugen vid vissa tillfällen!
Men nu så ska jag fan hålla i det. Har märkt att jag inte mår bra, vilket man självklart inte gör av cigaretter, men förut har jag inte tyckt att jag märkt av det.

Så nu fan ska de va slut!







Pappa kom hem nyss också. Det lät såhär:

- Hej fetto
- Hej Lina-pina


Vi är snälla mot varann i min familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback