Tv-kanaler.

Just nu sitter jag å njuter. Hemma har jag ju bara 1,2,4,6 på tvn, men här hemma hos mor å far finns det betydligt fler. SIter och kollar på Jay Leno på femman. Skitkasst, men jag kan aldrig se det hemma.
Gud så gött de ska bli när jag flyttar, fler kanaler! Som att jag inte är nog soffpotatis redan...
Nu bytte jag till Rachel Ray på trean.

Jag har börjat få lite ångest inför att jag ska flytta också. Fan, måste packa.. Måste ha kartonger att packa i! Måste skruva isär sängramen, och måste hitta insektnyckeln så jag kan skruva isär sängramen...
Usch ja. Sedan blir det rolig flyttstädning också. Underbart!

Kommentarer
carola säger:

jag har massor med tomma kartonger :D

2009-02-06 | 21:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback