Ut, till höger, runt hörnet och på baksidan

Du får gå ut, till höger, runt hörnet och på baksidan!

Dessa jävla ord har jag sagt typ 100 ggr idag. Alla turister. Även fast jag skrev ut två nya lappar imorse, laminerade och satte upp. En på dörren. Precis vid handtaget. Som dom borde se när de går in. Men icke.
Ja, jag har jobbat idag.

Ska se om något bra börjat på tvn snart så ska jag lägga in bilder, måste ju koppla ur internet då. Så kan jag ligga och sticka på min filt. Köpte garn i ny färg idag, så få se när jag ska byta.

Jag har ont i ryggen. Funderar på att knarka av dom där starka värktabletterna som mamma lämnar här. En sån liten rackare + en panodil gör underverk för en ond rygg.
Jaja, jag gillar inte att ta tabletter, så får se om soffliggandet hälper först.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback