En snäpp mer vuxen!

Jajamen, nu är jag ännu större än vad jag vart innan. Har varit och fixat coop/medmerakort nyss!
Jajamen, så nu ska jag snoka igenom reklamblaskorna på alla medlemserbjudanden. Kan behövas så fattig som jag är!

Ska nog börja med att köpa 5 st tvättmedel/sköljmedel från via/comfort nåndag. 20 spänn styck, det är ju fan billigt! Jag kan ju langa vidare dom i värsta fall, men vafan, tvättmedel går ju åt förr eller senare.

Har kommit igång med att städa den här hålan nu också. Har diskat så mkt som fick plats i diskstället och hängt ut alla mattor utom dom lila/rosa/röda?  och dammsugit hallen. Men sedan skulle jag se hur mkt skit det var kvar i hallen och tände lampan, det var då jag gick till Konsum, för lampan gick.
Sedan köpte jag såklart fel lampor (skulle va smal fot, jävla IKEA-skit) så jag fick gå dit igen, men då fick jag ju inviga mitt nya kort!
Tur att jag bor rätt så nära Konsum ;)

Hade behövt tvätta en massa mattor också.  Det är grogg på dom, efter den där fina spillningen jag gjorde härisist.
Måste skura väggen också, för den finns där med. Den är överallt!


Kommentarer
ellen säger:

fast sköljmedlet är väl kanske inte så smart o köpa på sig så mycket av, de blir ju gammalt o klumpar sig o så :D

2009-03-25 | 17:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback