Ett tag sen.

Nu har jag glömt skriva några dar igen. Men det har varit helg, jag har haft besök, och så har jag väl inte orkat helt enkelt.
Jaja, det var en rolig helg iallafall!
Nu håller jag på å tvättar. Men missade 5 timmar av tvättiden då jag var så dum och fattade inte att nycklarna var inlåsta i ett skåp, trodde att den som tvättat innan mig hade glömt å hänga tillbaka dom.  Menmen, som tur var hade jag inte så mycket tvätt som jag trodde, så det går nog bra ändå. Bokade tvättstugan hela dagen, 6-21, så det hinns nog. Har bara lite ljus tvätt och raggsockor kvar, och om jag ska tvätta sängkläderna också, har nog haft dom i en vecka snart så.

Jessika kom och hälsade på mig i fredags som sagt! Det var trevligt :) Vi var till selins och åt  och umgicks på fredan, sedan var det efterfest hemma hos mig.



I lördags var vi hem till Heed på fest. Men jag och jessika åkte hem rätt tidigt, jag skulle jobba dagen efter och var trött, och jessika skulle åka hem tidigt.  Men det var trevligt ändå! Jessika fixade håret på mig, massa fina lockar! Min lite skumma rödbruna färg eller vad man ska kalla det syns rätt bra på bilden.


Ja, idag tvättar jag som sagt. Hann med och slinga håret imorse också medans jag väntade på att den där skulle hänga tillbaka nycklarna, som den redan gjort såklart. Så nu är det ännu lite ljusare.
Stickar på min filt som en mindre galning. Börjar bli filtkänsla på den nu!

Stickningen i knät


Jag, trött å sleten efter jobbet med stickningen i högsta hugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback