Evighetsarbete

Jag har tänkt kategorisera alla inlägg.
Drygt att komma på vad alla kategorier ska heta bara. Drygt med alla inlägg också. Drygt helt enkelt.

Men jag hatar när jag läser nya bloggar som inte har kategorier, så då är jag väl en idiot när jag inte har det själv.

Ja just ja, jag kan sitta med datorn i knät nu! Mitt tre-internet ville inte funka här i skogen, så vi kopplade in familjens internet istället jag å lillebrorsan. En extra sladd, men jag kan ha datorn i knät som sagt! Slippa min glappa usb-port.
Jaja, bara att återgå till det mördande arbetet och samtidigt kolla på Chuck och resten av komedikvällen på sexan.

Slänger kanske inte nån bild sen

Hejs!


Tillägg: 138 inlägg var det. Lycka till Lina.
Ska hämta mig några trollerimix som jag kan sitta och suga på samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback