Gammal tant

Ujuj, var pigg och glad på jobbet idag, men kände mig gammal och skröpplig. Hade ont i ryggen, sen fick jag int i ena knät, sedan det andra.
Haha, och min arbetskamrat hade också ont i ryggen, så vi stod och ojjade oss båda två, haha.
som tur var hade jag en panodil med mig, men tog den typ inte förrän vid nio, men vid halv tio hade det gått över hyfsat.
Var nog kombinationen av panodil och att sitta ner och räkna lilla kassan som gjorde susen.
Annars har jag suttit typ 5 min idag, när jag åt vid sextiden.
Övrig tid har jag stått i kassan, stått, stått och stått. Är nog icke bra för knäna. Inte ryggen heller för den delen.
Sedan blev det väl en chock för kroppen att jobba 4 dar i sträck, när jag varit "ledig" i nästan 2v innan det.

Nu är det tamejfan sängen som gäller.
Ska försöka mig på storstädning imorrn. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback