Hem ljuva hem!

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet, och nu är det dusch, packning och diskning som gäller, för mamma och Per är påväg ifrån Sörby för att hämta mig, så ska jag hem till Värmland några dagar!
Jag och mamma ska övningsköra å greja, och så ska jag se om jag kanske lyckas bygga lite på någon kaninbur. Sa till mamma att ta med en tumstock så jag kan mäta balkongen, och balkongdörrn, så vi får ut den också, kan ju vara smart!
Jag klippte håret igår. som vanligt när jag klipper mig själv så blev det väl för kort...
Jaja, bildbevis kommernog kanske ikväll, vill inte lova något för jag är så seg på att lägga ut bilder.


Hörs ikväll!


Blir en massa snos med kaninerna, katterna och Trolle i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback