Igår..

Dagen började tidigt igår. Klockan ringde 5.30 och 5.45 gick jag upp. Strax därefter ringde Carola och frågade om jag var vaken och ville ha skjuts. Hann slänga på mig kläder och slänga i en tvätt typ. Så runt fem över så kom hon och hämtade upp mig. Sedan var jag på jobbet tills tjugo i nio typ, då gick jag till mina farbröders kontor, lånade dator och skrivare och renskrev lappen om öppningsgrejer, och skrev ut.
Fan, märks att man knappt skrivit för hand på 3 år. Ser knappt själv vad jag skriver ibland, haha. Och på den där lappen så blev det mer och mer otydligt ju längre ner på lappen det kom, haha!

Jaja, sen drog jag hem och tvättade mer, umgicks med Tula innan hon drog till praktiken. Sedan kom jag på att jag skulle duscha innan Linn kom. Seg som vanligt så kom vi iväg senare än vad vi tänkt.
Dessutom hade Linn glömt att ta sin medicin så vi fick åka en vända till Äppelbo. Men det var bra, för då kunde jag hämta mina soffkuddar i huset! Så nu är det kuddar där det ska va i BÅDA sofforna. Jaja, sedan drog vi till "storstan".
Jag köpte hårfärg, en kofta och bh och trosor. Och så vaniljcocacola såklart. Både till mig och bröderna.
Sedan drog jag till Selins en vända. Gick och la mig halv fem imorse och kom på att jag ju fan hade vart vaken i nästan ett dygn.
Idag är jag trött. Sov middag en stund på förmiddan.

Tula och Micke är här nu. Vi ska laga mat och så måste jag fan städa innan dom där fotbollsnördarna kommer ikväll.
Hejja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback