Lite bilder från Värmland

Försökte ta en bild på mig och Blixten, men Trolle skulle pussas, så det fick bli en gruppbild.



Betty låg i mitt knä och gosade



På väg till Råda för att hämta Lizze.


Vi var ute och lekte i snön, och jag hjälpte Lizze upp på snögrottan som hon, per och mamma byggde för några veckor sen


Min pärla! Älska färgen. Pimp-tärningarna och guldratten inuti är ju också snygga. Hoppas på att den blir körbar bara!



Trolle lekte med mig och Lizze också. Sedan dog kameran, därför fick jag tyvärr inga bilder från helgen, på Annelie bland annat. Synd! Förra gången jag träffade Annelie var kameran död i batteri och laddaren i Vansbro, precis som nu..



Kommentarer
San'Erligen säger:

fet najjsa bilder :P:P

2009-03-17 | 22:37:18
Bloggadress: http://www.myspace.com/sanerligen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback