På jobbet

Nu ska jag iväg och jobba några timmar.
Nyss haft ett långt samtal med mamma.
Hatar  min far, han är så otrevlig mot henne. Så jag och mamma har bestämt att hon måste ställa lite krav på honom, annars får han väl ge sig av helt enkelt.
Vi ska börja med att mamma ska betala alla räkningar, för pappa betalar dom fan inte ens, vissa brev har han inte ens öppnat. Ändå tjänar han mer pengar än mamma, så vart hans pengar tar vägen är väl ett mysterium.
Skitpappa, så jävla glad att jag flyttade därifrån så jag slipper honom.
Sedan behandlar han mig som ett barn. Varje gång jag är hemma så kallar han mig "pappas lilla flicka" fastän han vet att jag hatar det. Jag har tillochmed sagt det rakt upp i ansiktet på honom.
Nej, pappa står inte så högt i kurs hos mig nu, speciellt inte när han gör så att mamma ringer och är ledsen och gråter till mig. Nej. USCH.


Nu blir det jobb. Jag ska stå och slava i kassan emdans de andra har möte. Skojsigt.

Tror dock jag tar vårjackan för det är så jävla fint väder ute. Hejs!

Kommentarer
ellen säger:

Skenet bedrar, det blåser lömskt kallt där ute. Men fan vilken vårkänsla man får!

2009-03-19 | 16:28:41
Bloggadress: http://twitter.com/elleneriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback