Rolig bil

Haha, jag var med mamma förut och sålde bingolotter.
Per hade praktik idag och han ville ha sin bil, så mamma skjutsade pappa till bussen imorse så att vi hade hans bil hemma. Haha, skitkul.
Den är som en liten radiobil, skitliten och ful. Plus att man få vrida skitmkt för att kunna svänga, och den drar ändå lite till vänster. Sedan hänger sig gasen ibland.
Så jag och mamma satt och skrek på varann en vända när jag skulle backa. Haha, jag brukar alltid backa skitsakta, lugnt och försiktigt som körlärarn sakt man ska, men det var ju svårt när gasen hängde sig och det gick skitsnabbt. Samma sak hände sedan när jag backat färdigt och skulle köra ut därifrån, och knappt hann svänga ordentligt.

Haha, den där bilen är ju verkligen perfekt att övningsköra i! Eller inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback