Tråk

Sorterar inlägg fortfarande, men lessnade lite så jag härmar Linn och gör den här listan

FAKTA
Namn:
Lina
Födelsedag: 5 sep
Ögonfärg: Melerade
Hårfärg: Nåt brun/röd/orangeaktigt
Längd: 169,5
Högerhänt/vänster: Höger
Piercing: Två på kroppen + 8 i öronen
Tatuering: Inte än
Stjärntecken: Jungfru
Skostorlek: 38-40, varierar
Är dina föräldrar skilda: Ne, gifta.
Sport: Nej
Årstid: Sommar




HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Säkerligen
Blivit dissad: Har jag nog
Föreställt dej ditt ragg naken: Alltid!
Skolkat: Jo då
Sovit utomhus: Ja
Sett en död människa: Nej
Retats: Ja


THIS OR THAT

Cider/Öl: Cider
Pepsi/cola: Cola
Kärlek/sex: Både och
Jordgubbar/blåbär: Blåbär
Kött/veg: Kött om jag vet var det kommer ifrån. Allra helst vilt eller egenslaktad om jag ska äta kött.
Tv/film: Tv
Gitarr/trummor: Trummor
Adidas/nike: Adidas
Kinesiskt/mexikanskt: Både och
MTV/VH1: MTV
Läppglans/läppstift: Läppglans

SENASTE DU
Skrattade: När trolle gav mig en puss i söndags kväll, och det var ett ton dreggel med så jag lev kladdig i hela ansiktet.
Grät: Vet inte
Filmen du såg: Vet inte
Tuggade tuggummi: Igår
Någon sa något smart: "Är det inte Clark Kent som slänger ut spindelnät och sånt?" Mamma vägrade förstå skillnaden mellan stålmannen och spindelmannen
Sjöng en sång: Vet inte, när jag var ensam sist, så i söndags möjligtvis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback