Värmland

Japp, fortfarande kvar. 
Så mycket har inte hänt. Jag och mamma åkte till Råda och "kidnappade" Lizze från skolan idag, och så har vi lekt med henne. Herregud, jag var ute och lekte i snön med henne så jag var så slut så jag höll på att dö. Kondition tack!
Storebrorsan kom hem från Norge igår, så imorrn ska jag tydligen på kalasering i Hagfors.
Jaja, det kan väl vara kul det också!  Vi brukar ha trevligt när vi super tillsammans.
Vi har dock fått höra en massa saker som vi inte vill höra av en gemensam vän (nämner inga namn, Jessika) men vi överlever väl det också, haha!

Känner ingen riktig skrivarlust, återkommer väl imorrn

Jag och Betty igår


Kastade lite snöbollar med Trolle igår. Idag också ioförsig, men de är inte inlagda i datorn än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback