Bildinlägg!

Ja, nu ska jag visa vad jag sysslat med idag. Jävligt simpla grejer egentligen, men det är ju JAG! Jag har lite svårt för att få saker gjorda ibland ;) Nya elementet ha jag haft i x antal veckor, och nya duschslangen sen vi flyttade in.. Men nu är det gjort!


Elementet loss från väggen! Dammigt, skitit och vackert bakom ;)


Hittade denna grej bakom som jag började skruva loss!


Inuti den fanns denna. bara att dra loss från väggen! Och skruva ur kabelfästena eller vad de nu heter sen :)


Men sen kom jag till denna, och den vågade jag mig inte på att koppla ur. Om jag fattade rätt så är det tvättmaskinen med i den där röran, och tvättmaskinen var igång också.. Det där får brodern fixa när han kommer hem!


Väggen var lite skitig..


Så den blev så ren som det gick!


Gömde det gamla elementet lite fint..


Sedan fick det nya stå i fönstret! Ja, sladden var för kort så den räckte inte till uttaget.. Och jag tyckte det skulle vara fult med en förlängningssladd som hänger i fönstret, så det fick bli på detta viset!




Sedan kom jag på att jag skulle fixa duschen när jag ändå höll på! Före..


Hittade ett sätt att få lös den! Försökte rycka bort den först, för den satt hyfsat löst, men icke, men jag hittade skruvar till slut!


Bakom skruven uppe hittade jag denna, och hade noll koll på hur jag skulle få bort...


Men det fixade jag genom att hamra i en plugg! Då blev hålet lagom stort till den nya skruven, Bra Lina!


Och så här blev det! Lite konstig ställning på duschen, men man kan ju ta loss den också. Härligt med olika inställningar, tre olika lägen finns det :)



Slänger in en bild på Trolle också! Han har inget gips nu men han har tappat massa hår och fryser om benet när han är ute och blir stel av kylan, så jag stickade en benvärmare till honom :) Här modellar han!
Han har fått lus också, men som tur var verkar inte Winnie vara smittad av att Trolle varit här, för hon kliar sig inte det minsta :) Trolle kliade som en galning och bet sig i huden när han var här...

Detta har jag sysslat med idag alltså! Nu ska jag se på Simpsons och äta chips och dip som jag glömde bort igår, hur man nu kan glömma chips och dip? Har jätteont i ryggen så jag ska inte göra så mycket mer idag är att titta på tv och gå en långpromenad med Winnie senare. Sedan blir det att sova tidigt, för imorgon bitti ska jag jobba. Då blir det också en långpromenad med världens bästa hund, så hon kanske sover när jag är på jobbet :) Dock kommer Emma hit runt lunch när hon hämtat sin lilla pojk, så han är inte ensam hela dagen, då får hon leka!
Det blir en livad fredagskväll för min del!


Kommentarer
CMK säger:

Formidabelt gjort !!!

Ny karriär som vaktmästare på gång kanske...

2009-11-27 | 19:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback