God morgon

Idag gick jag upp kvart över tio! Tjoho! Inte så jävla tidigt egentligen, men tidigare än halv två som jag kommit upp förut i veckan!
Pappa var hit och lämnade bilen för han skulle till Uppsala för nån Lionsskit, han hade med köttfärs till mig, jippie! Jag gillar ju inte att köpa kött pga. köttindustrin, så älgkött är bäst! Sedan hade mamma skickat med en adventljusstake, så den har jag satt upp i fönstret och den lyser så fint så. Jag har en till nånstans, får väl rota fram den med.

Nu rullar en tvätt i tvättmaskinen, ska försöka städa lite idag och så ska jag träffa Emma en sväng efter att hon har jobbat tror jag. Imorrn är det jobb som gäller! Funderar på en löptur idag om kroppen orkar med, så jag kanske somnar när jag går och lägger och kanske SOMNAR, inatt och igår natt låg jag och drog mig i flera timmar innan jag somnade..  Inte bra! Och imorrn ska jag lyckas ta mig upp sex, lycka till Lina..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback