Helg

Okej, inte kommit i duschen än, fastnade med Linn på msn som är i Schweiz som aupair för tillfället, har fan inte hört av henne sen hon åkte för några veckor sen. Jag vet, jag är skitdålig på att höra av mig till mina vänner. Menmen, ingen som har klagat på mig än!
Kom och tänka på vad jävla hypat helgen är egentligen. Vad fan är det för speciellt med helg?
Sådana här jobbhelger kan jag glömma bort att det är helg. Ute och går med Winnie på byn och funderar på varför i helvete det är så mycket folk ute. Och ungar, ska inte dom till skolan imorrn? Sen kommer jag på att det är fre/lör..
Sedan är det ju skittråkigt på helgerna, man kan ju inte handla mat efter klockan sex till exempel. Skittråkigt!

Jaja, jag är en lite lätt förvirrad person när de gäller såna saker, men som sagt, helgen är lite överdriven.
Det är ju fan inte ens kul att vara ute och vara full längre. Plus att det bara går skitprogram på tvn. Skithelger helt enkelt. Vardagar, det är grejer det!


Och förresten, jag höll på att dö av värme när jag var ute och gick förut ändå! Hade ingen halsduk, bara den tunna jackan, vantar och mössa, men det blev så varmt att jag höll på att svimma av, så jag fick ta av mössan, men då fick jag ont i "tinningarna" eller vad man ska säga av kylan istället. Så nu blir jag väl förkyld på kuppen. Eller svinis kanske? Det skulle ju vara coolt! Jag har ju aldrig haft riktig influensa så det skulle ju vara häftigt att inleda sin influensakarriär med svinis!

Nej, nu är det dusch och säng som gäller iallafall. Upp klockan 6 imorgon.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback