Ja just ja

Jag slapp gå upp fem imorse. E på jobbet ringde igår och undrade om vi kunde byta pass för han hade grejer att fixa med. Och jag blev glad för jag slapp på upp fem :P Jobbade kväll istället :)
Men nu ska jag läsa lite i min Slash-bok och sen sova!

Imorrn ska nog jag och Winnie gå en långpromenad med Emma, det blir nog trevligt :) Winnie måste ju lära känna sin hundvakt ;) Var länge sen jag hade tid och ork till att gå så långt att Winnie fick springa lös också var nog någon vecka sen, så det blir bra för tjejen. Nu är jag ledig från jobb ända till helgen!
Kanske orkar med en storstädning i huset?

Den som lever får se! Måste fixa någon riktig mat imorrn också, var allt för länge sen det hände också. Det är tråkigt att inte ha ork till något! Men det är bara att kämpa på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback