Jippie!

Nyss betalat räkningar, och har kommit på att jag är i stort sett utfattig, KUL! Tyskland om 9 dagar! Menmen, dålig månad helt enkelt, får låna pengar av brorsan, så de ska väl gå bra :) Tur att jag inte köper så mycket julklappar till folk, blir bara familjen som får, tre stycken blir det då, eftersom jag kan vara snål och ge mamma och pappa en gemensam ;)

Men som tur är så får man ju nästa lön några dagar innan jul om jag minns rätt, så någonting blir det väl.
Sedan är de bröllop för en av alla mina tre kusiner på nyår, så någon present till dem skulle man kanske ha haft. Jaja, de ordnar sig nog! Får väl köpa billig sprit i tyskland som både julklappar och bröllopspresent ;)

Nu ska jag hänga tvätt och sedan gå kvällspromenad med Winnie. Se om jag skriver något mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback