Nyvaken

Hur fan kan man vakna halv två tre dagar i rad? Nej, jag börjar bli rädd för mig själv. håller min kropp på att kollapsa? Jag har inte orkat vart ut på nån långpromenad med Winnie på skitlänge, för de gör så ont när jag går och jag har int elyckas hitta promenadsällskap. Om man har någon att gå tillsammans med så kan man koncentrera sig på att prata istället för värken iallafall.
Nej, min stackars hund har fått nöja sig med korta rundor på högst en halvtimme och att sparka boll på gården. Tur att hon är såpass lydig att hon kan vara lös på gården iallafall, då får hon lite mer motion när hon kan springa.
Nej, ska bli skönt att komma iväg nu nästa månad, jag vill veta vad som är fel! Jag vill kunna jobba så mycket jag vill utan att de känns som att ryggen och knäna ska gå av, jag vill kunna jobba mer än tre dagar i sträck utan att få så ont att jag mår illa, jag vill kunna vara ute och gå och springa med min hund så mycket hon behöver!

Jaja, endera borde jag få hjälp och bli botad, eller iallafall få några kickass-värktabletter.
Jaja, det märks väl :)

Nu väntar jag på Emma som är på väg hit, för IDAG ska vi ut och gå en lite längre runda iaf! <3


Jag och fläsk på en gammal bild från typ februari. Jag och Linn orkade inte äta upp hela fläskbiten själva tyvärr :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback