Promenad

Blev ingen promenad med E idag, då hon skulle iväg å ta prover, får se om Alex har lust senare! Men nu drar jag och min Wimsa iväg själv istället! Men det blir nog bara en halvkort.. Sen ska jag iväg och handla lite mat, löööönedag idag!

Har ropat in en tång, nålar å smycken på tradera, så nu ska det piercas snart! Nu kan jag känna mig som Lina igen snart :) Jag har haft bara en piercing sen i somras, känns tomt! Nu kommer det bli två som jag vågar göra själv, sen ska jag göra två andra hos en bekant tror jag, som är "riktig" piercare.  Det blir nog braa!

Kommentarer
luckeboi säger:

Hejsan, jag är en kille som vill flytta från Åland till sverige och plugga men vet inte vilken skola jag ska gå i. Ett gymnasium där jag kan plugga utan att ha någon speciell inriktning på något. Snälla hjälp mig ;) Ha det bra!

2009-11-25 | 15:06:01
Bloggadress: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback