Sådärja

Trött morgon! Gick å la mig 2 och tänkte gå upp tio, men kom inte upp förrän för en halvtimme sedan. Sliten! Ont i ryggen och benen idag med..
Jaja, värktabletter och kaffe blir det till frukost!

Betalade min "egendesignade" almanacka nyss, hoppas det går fort att få hem den! Den kommer från http://tryckdig.se om någon är intresserad, den kostar 284 kronor och Man får välja egna bilder, layouten, egen text osv. Skitkul! 2010 ska jag fanimej använda almanacka, för jag har aldrig köpt en som kostat lika mycket förut! Haha

Fick hem min sista furminator häromdan också, den som var så seg med att komma. Säljaren skyllde på dödsfall, men jag vet inte vad man tror på. Skumt folk ljuger ihop vad som helst. Och när man betalat 200 spänn för en jävla borste till hunden så vill man väl ha den?
Dock var de billigt för den borsten, kollade priset på en internetbutik, 529 kronorkostade den där, exkl. frakt. Jag betalade 199 för min inkl frakt. Lite skillnad!

Ska sätta mig och betala resten av räkningarna strax, har varit lite seg med det, annars brukar jag göra det dagen efter jag fått lön typ.. Men först blir det en promenad med min tjej så hon får komma ut och kissa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback