Sliten

Drack vin å glögg med Karro och Sara igår, hamnade på Selins och sen hos systrarna Nielsen på efterfest, men jag fick så ont i ryggen så jag fick lov att gå hem efter en liten stund bara, fyfan.
Man känner sig så dum när man inte vet vad det är för fel också, när folk frågar "varför har du ont i ryggen?". Man känner sig så jävla idiotförklarad när folk säger att man ska skaffa hjälp och det enda man kan säga är att man väntar. Min remiss skulle ta 3 månader eller mer, roligt.
Jaja, idag är det bättre, men bakis och sliten är jag.
Jag lyckades ställa till med drama igår utan att ha gjort något också, men det ordnade upp sig sen, så det var bra :)

Nej, nu ska jag läsa aftonbladet som jag släpade mig till jobbet och köpte. Blir en tidig kväll ikväll, ska öppna på jobbet imorrn så jag lär väl gå upp 5 för att hinna gå ut med Winnie.

Såg den lata gubben med hunden för tredje gången i torsdags eller när de var. Jag blev lika förbannad då som alltid.

Ska försöka bli bättre på bloggandet, som jag säger varje gång. Slänger in en bild iallafall.
På världens sötaste valp :) Jag tror jag har blivit så kär i den är rasen så det är nästan så jag ger upp mina border collieplaner och vill satsa på en till korthårig collie i framtiden istället :D Älskar min Winnie! så jävla underbar fastän att hon är jobbig på sitt eget vis ibland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback