Tisdag

Idag har det varit en lugnt dag. Kom inte upp ur sängen förrän klockan var halv två. Åt lussebullar från jobbet till frukost, försökte ringa Emma för vi skulle ut och gå. Gick ut med Winnie hämtade ved osv, tände i vedspisen, försökte ringa Emma igen. Gick ut och gick med Winnie, försökte ringa Emma igen, men inget svar, gissade att hon var upptagen med nåt så tänkte inget mer på det. Men pratade med henne på facebook nu ikväll och det hade inte ringt något till henne, men hennes mobil krånglar tydligen :P

Men imorrn ska jag gå direkt hem till henne vid två, så skiter vi i allt vad mobiler heter, haha.

Sedan har jag pantat flaskor så jag skulle ha pengar till ett ciggpaket så här dagen innan lön, men jag blev en krona ifrån, haha! Menmen, köpte en snusdosa istället, så nu lär jag klara mitt nikotinbehov tills imorrn!

Nu ska jag se på House och äta popcorn, har tänt en massa värmeljus i vardagsrummet, har lite mys med mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback