Trött

Hmm.. Kom på att jag typ inte skriver något annat än att jag är trött och sliten hela tiden.. Jaja, det är så det ligger till! Får hoppas det blir bättre :)
Jaja, jag har jobbat på em/kvällen, och de gick väl bra. fick dock ta värktabletter två gånger och kände mig allmänt slö och oinspererad, virrig och allmänt borta, men det gick väl bra! Haha. Stackars kunder säger jag :P

Har nyss varit ute på en promenad med Winnie i regnet, eller promenad och promenad, vi gick en runda runt plasket bara.
Jag hade tänkt gå längre, men hade en huggande smärta i ena låret för varje steg jag tog, och när det gick över lite så hade jag nån konstig känsla under foten istället, så det blev en kortis! Men Winnie gjorde det hon skulle och verkar nöjd :) Hon fick springa lös också, är ju inte en käft ute i regnet ett på natten en söndag, och om det skulle komma någon så är det bara jag säger till henne att stanna så stannar hon, så varför krångla med koppel?

Nej, nu ska jag hänga upp en tvätt, sen ska jag sätta på en film och se om jag somnar till den eller går in och lägger mig i sängen, eller om jag lyckas se hela filmen, eller skiter i allt. Den som lever får se!

Winnie mannekängar (stavn?) i sitt reflexhalsband med lampor på som vi alltid har på ute i mörkret : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback