Uppkäftig

Nyss varit ute på en liten promenad med Winnie. Vi tog en liten runda på gamla elljusspåret, så fick hon springa lös och härja bäst hon ville, hon verkar då nöjd iallafall :)
Sedan fick hon gå lös ända borta vid plasket, tills vi kom till "slutet" av plasket eller vad man ska säga, och det gick hur bra som helst :) Kom en liten tjej med hund längre fram, men de brydde hon sig inte alls om. Men sedan kopplade jag henne när vi skulle gå förbi dom, och den där andra hunden skällde som en besatt, och Winnie gnällde som vanligt, för hon vill ju leka med alla andra. Sen helt plötsligt skällde hon! Men med ett litet grovt "ÖÖÖÖÖJ" från min sida (använde all baston jag har tror jag, hehe) så slutade hon, ända tills den andra hunden började skälla igen, då skällde hon tillbaka igen, men då gjorde jag samma sak, och då slutade hon. Sedan när hon varken gnällde eller skällde så fick hon massa beröm såklart :)

Nu ska jag laga mat och sedan hoppa i arbetskläderna, börjar jobba om en timme.  Va in på jobbet och köpte cigg och de var massa folk där inne, uuusch. Jävla Sälen! Nu börjas det.... Varje tors-sön som jag jobbar härefter ända fram tills april så kommer jag vara stendöd efter jobbet, bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback