Värmland och tillbaka

Igår åkte jag till Värlmland, och idag åkte jag hem igen, och hade mamma och Trolle med mig :) Winnie fick stanna på semester hos sin förra matte :)


Hittade en vacker Wilma i källarn hemma. Hon var för lat för att komma fram och gosa med mig dock :(


Sedan hade mamma strömavbrott hemma idag, hon som skulle göra matlåda åt pappa och brorsan. Köttet hade dock kokat färdigt, men då drog vi till Camilla så hon fick koka sås på hennes vedspis, haha.
Men då fick jag gosa med Winnie lite, och deras lilla kissunge


Winnie och lillmissen


Varken Winnie eller halvbrorsan Spookie ville bli ordentliga på kort, hehe.

Jag och mamma kammade Trolle med Furminatorn förut. Det lossnade en hel del hår! Ville fan aldrig ta slut. Men vi ska nog borsta imorrn igen, orkade inte mer idag :P Det känns som ett bra köp iallafall!

Trolle med lite päls från halsen



En trött och sliten Lina med en massa päls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback