"Morgonpromenad"

Eller ja, första promenaden för dagen iallafall, gick ut halv tolv typ.. Man blir trött när man har ont i kroppen! Jaja, idag kändes det bättre i kroppen allafall, så då vågade jag mig ut på en promenad på fyrtio minuter istället för typ... tio? som det varit de senaste dagarna. Winnie var då glad! gick längs gamla järnvägsspåret, och hon sprang lös och jagade pinnar medans jag luffade mig fram sakta men säkert. kameranörden Lina hade kameran med såklart!




Glad hundrackare!




Fick för mig att det var en fin bild, men jag vette fan :P Kul att fota iallafall!



Min fina tjej! Så duktig och går att ha lös i stort sett hela tiden. På vägen tillbaka så mötte vi en tjej med två bernen sennen (stavn?), så då kallade jag bara in henne och satte på koppel, och så gick vi förbi dem enkelt och smidigt. hon gnällde lite för hon ville hälsa på dem, men annars gick de smidigt :P  



Sista bilden. Vill ut och springa! Men lär väl vila de där satans knäna först...



Inga kaninungar än heller... Kom igen nu Barbie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback