Nyttig idag!

Tog mig en springtur med Winnie idag efter jobbet! År och dar sen jag sprang. Har tänkt slutat röka också, har köpt snus istället. Jaja, beroendet är kvar men jag misshandlar inte lungorna och omgivningen!
Har inget internet hemma än, dröjer nog en vecka till, är hemma hos Sara nu och snikar.
Tänkte slänga in lite bilder från springturen! Hade inte ens med mig telefon, bara kopplet och kameran, och hunden då såklart.



Bild från i förrgår när jag och Ellen var ute och gick, andra och tredje på Winnie i full fart

  

Lekte lite fotograf också






Är cirkus en vecka tills det förhoppningsvis blir kaninungar också! Mys, mys mys! Jags tår nog ut med den där lilla buren sålänge, det dröjer ju trots allt några veckor innan de kryper ur boet. Avslutar med en till snyggingbild på min lilla gumma. Så jävla härlig hund, hade henne lös hela tiden på elljusspåret, när vi sprang så sprang hon en bit, sedan stannade hon och tittade så jag hängde med. Alltid i närheten! Väldigt kontaktsökande och bra, jag gillar det skarpt!
Jag tror att hon tycker om mig förresten, när jag kommer hem så tjuter hon, inte riktigt ylar, men nästan! Jag kan knappt röra mig när jag kommer hem, för hon är runt fötterna på mig och tjuter och gråter nästan, haha.
Jaja, uppdatering om några dagar igen!




Kommentarer
Camilla säger:

Hej!



Roligt att det funkar... hon är en härlig hund.. framförallt när hon är själv o inte har ett ånglok spooki kring sig... kram

2009-09-21 | 18:49:24
Veronica säger:

Collies är härliga hundar. Helt underbart att läsa de du skriver. Längtar så till den dag jag själv kan ta mig en KC

2009-09-21 | 19:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback