Åh gud.

Vad trött och slut jag är för ovanlighetens skull ;)
Gick ut vid tolvtiden för att ta en promenad med Winnie i finvädret, och började gå rundan runt Saltvik och kom på att jag lika gärna kunde hälsa på Tina. Sagt och gjort, där blev jag kvar! Tänkte gå hem när de skulle till och äta, men då räckte maten till mig med, då då blev jag bjuden på mat också! Så Winnie har haft kul, lekt med en massa ungar hela dagen. Sedan när jag äntligen började släpa mig hem träffade jag Tärry och Bosse utanför Konsum, och vi har pratat länge om att hundarna ska få träffas, då då fick de hälsa på varandra, sedan gick vi till Bejjan där hon och Sara satt, och satt där och tjötade ett tag, så vid sjutiden kom jag hem. Lång "promenad"! 
Åh, så jävla gött väder, har suttit i solen och njutit hos Tina hela dagen nästan, så jag har till och med fått färg i ansiktet, härligt! 

När jag kom hem hade mamma och Ola kommit hem, och maten stod färdig på bordet, så då blev det "rårakor", men inte riktiga, det var typ lök och ägg i, och de var inte alls lika goda som vanliga.. Nej, bara potatis och salt ska det vara, det är gött de! 

Har lite bilder från dagen, men orkar inte lägga in dem nu, jag ska nog stupa i säng istället, är bara skit på tvn ändå så jag vet inte riktigt varför jag ska hålla mig vaken.. Hoppas på att komma upp tidigt imorrn istället!
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback