at home

färdigjobbat för en stund sedan, och hundarna är rastade, så nu ska jag hoppa i säng.
Det gick hyfsat att jobba idag, mot slutet började jag känna av ryggjäveln dock, suck... Jaja, bara att stå ut nu i fyra dagar, nästa vecka är jag ledig mån-tors, så det får väl gå an.. Jag får vara död nästa vecka helt enkelt!

Och just ja, jag har aldrig blivit så glad som jag blev idag tror jag! Fick hem deklarationen (äntligen!) och jag fick massa mer i återbäring än vad jag trott! Så jävla gött! Dock kommer nog i sort sett hela skiten gå åt till körkortet, men men, nu har jag i allafall råd med körkortet! Och om en månad drygt så kommer semesterersättningen, då ska det köpas sänggavel allt som har med gardiner och göra, om jag inte köper gardinggrejer denna månad. Den som lever får se!
Nej, nu ska jag verkligen hoppa i säng. Ska till VC och ta prover imorrn och sedan har jag möte med KBT-teraputen vid niotiden, hårt liv att vara sjuk! 

Kram och gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback