Bläääää

Vafan, varför är jag vaken såhär sent? Skyller på Tina, jag fastnade där när jag skulle hämta Winnie.. Jaja, Winnie har haft skoj idag och är väldigt trött, så nu ska vi sova iallafall. Fick iallafall höra att jag har en snäll, lugn och duktig hund, sådant är alltid kul! Min lilla hund charmar alla <3

Imorrn är det jobb igen, chefen hittade ingen annans om kunde jobba. Dock tog jag tre alvedon i en omgång idag istället för bara två i taget (har fått sagt från sjukskrivnings-blablablas sjuksköterska att jag får göra så, så jag överdoserar inte på eget bevåg, aldrig i livet) och det hjälpte faktiskt! Hade inte så jävla ont efter det, och då kändes det som att jag skulle svimma när jag var på väg till Saltvik för att lämna Winnie innan kursen.. Mot slutet av jobbpasset så började jag känna mig jävligt trött, snurrig och nerdrogad dock, men det var väl när tabletterna började gå ur kroppen. Jaja, det gick bättre på jobbet än vad jag hade trott med tanke på mitt mående iallafall, så det var mycket bra!
Nej, sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback