Fredag

Usch, vaken, trött och stel, thats my life today. Tula är så trött att hon ligger och sover än, det är väl för att hon är så omogen ;) Ska strax ut med Winnie, sedan ska jag knalla ned till arbetsterapeuten och KBT-terapeuten. Men de lär väl vara klara innan tolv hoppas jag. ska se om det finns tvättid efter det kanske.. Det är otroligt vad man samlar på sig smutstvätt! Jag tycker jag får så mycket skit nu av ett enpersonshushåll, längtar inte tills jag får en hel familj att tvätta åt :P Det kanske är då jämställdheten ska komma in, jag får lura på karln det kanske? Låter som en plan!

Kommentarer
Tula säger:

Haha ja fy va omogen jag är x) dags att växa upp nu kanske!! ;)

2010-04-30 | 12:39:35
Bloggadress: http://www.shestheman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback